من مرده ام..

دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

من مرده ام..

در من احساس مرده است

اینجا به مرز بی تفاوتی ها رسیده ام

دلم را دیگر هیچ نمی لرزاند

در من دلهره…

در من ترس…

در من احساس مرده است…

این روزها بی خیال خیالم شده ام

منتظرم دنیا تمام شود……….



انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

آنی
ساعت23:39---24 مرداد 1392


یه ماه تمام با این احساس بودم...

مث یه مرده ی متحرک.

نمیدونم چمه...امروز هم فقط برای تولدم شاد شدم.

دلم میخواد بی غل و غش باشم نه این شکلی...
پاسخ:الهی من بمیرم برات:((((


ehsan
ساعت11:01---23 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:21 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک